första dagen i skolan

Ja, det finns inte så mycket att säga.
Dagen i skolan var seg, men väldigt kul att se alla igen. Tyvärr så tycker jag att det inte är någon höjdare att gå i skolan, kanske beror på att jag är så skoltrött redan. Att börja med matteperioden imorgon redan klockan 8.00 ser jag inte framemot, och då ska vi hålla på fram till lunch.
Idag skulle jag fixa skoltaxi som jag ska åka fram till den 15 december, tror jag får den taxin i slutet av veckan, så tills dess blir det tyvärr spårvagn, vilket känns osäkert eftersom knät är såpass ostabilt som det är.
Jag har börjat planera lite om vad min blogg ska handla om till år 2009, och jag har en del planer. Men har ni någon plan på att göra bloggen bättre är det bara att säga till, är tacksam för allt.
Nu ska jag kila iväg och kolla på min systers stadslagsträning, har inte så mycket annat att göra idag. Sen ikväll är det city akuten och prison break, en riktig myskväll.
Vi hörs senare.
Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback