torsdag

Love is a mystery


Idag var jag hemma från skolan eftersom jag inte alls mådde bra.
Men jag följde med min farmor in till stan och skulle köpa mina
avslutningsskor, och dom var jättejätte fina och passade jätte bra
till min klänning. Ett lyckat köp! Lite senare idag har vi träning men
jag ska inte vara med men jag kommer nog att gå ner till ruddalen
och kolla på dom när dom springer. Sedan när Julia kommer hem
ska hon, pappa och jag åka och kolla på en ny tv till julia, kanske
en till mig med om jag hittar någon :) Annar har det inte hänt så
mycket mer idag , det har varit underbart väder, var lite mulet i
morse men blev underbart vid 12, härligt då vet man att sommaren
är påväg :) snart är det helg och jag har inga planer för helgen mer
än att jag fyller år på söndag och det är heiddagen som jag vill vara
med på, men får se hur jag mår. Annars kommer jag antagligen
ligga ute och sola eller något, vill så gärna att natta kommer hem
från frankrike nu, saknar henne så nu :(
Nu ska jag äta glass och jordgubbar, muuums :) skriver sedan !

Pussspussss // jonna



image39


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback