torsdag

TJAAAAAAA!!

Idag har det varit en slapp dag , vaknade upp i min nya säng, hur gott som helst! , sen gav jag mig iväg till skolan för att ha nationella prov i matte, nervös som bara den var jag . Men vi började iallafall med del 2 på morgonen för vi hade mer tid då, del 2 gick väl sådär det var ganska svårt men tror endå att jag klarade de, efter lunch skulle vi ha del 1, vilket gick svin bra , svarade på alla frågorna och tror att dom flesta var rätt :D YEEES!
När jag kom hem var det dags att ge sig av att handla lite kläder, köpte en klänning som jag ska ha på avslutningen , underbar är den, sen köpte jag en kofta, skor smycken och lite saker till. När jag kom hem igen var det bara till att börja packa inför hallsberg imorgonen, orkade inte packa så mycket utan gör det imon då jag är ledig :)

Som säkert alla redan vet vann ju Manchester United på straffar igår och hur gott var inte det då ! AS GOTT !!!

image34

Kommentarer
Postat av: emelie

aaw, saakna oooss

2008-05-23 @ 11:38:31
URL: http://honheteremelie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback