tisdag

Nu vill jag inget hellre ha sommarlov med en härlig sommar.

Dagen började med att jag råkade försova mig lite granna, men snabb som jag är så hann jag såklart till skolan. När jag hoppar på spårvagnen vid brunnsparken träffar jag Emma, då vi hoppar på sitter Maja där och bara ser söt ut, När jag satt mig ner visade hon mig en mobil hon hade hittat, så vi lämnade in den hos spårvagnsföraren som var en grinig tant, så om någon har tappat sin mobil har vi hittat den fast lämnat in den! :D
Som vanligt var det segt att ta sig från hållplatsen till skolan, men idag var der extra segt och jag ville verkligen inte in i skolan, då matteprovet väntade. KUL eller inte. Vi fick först öva på provet fram till klockan 12 sen började det. Jag har ingen aning om hur det gick men det kändes inte så bra iallafall, var verkligen helt oförberedd... Efter provet fick man sluta och jag och Sofi var klara först ( inte alls konstigt ) , så vi väntade på Maja och egentligen Sandra men hon var så seg ( förlåt sandra <3 ) Så vi drog till mc donalds väldigt onyttigt vi vet , självklart följde Kos med oss. När vi kom till mc donalds ser Kos en vän till honom som är en konstig person om jag får uttrycka mig så . Men verkade väl ganska snäll. Efter vi ätit åkte alla hem och jag och maja mötte Nathalie på kapellplatsen för hon skulle med mig hem. När vi kommit till marklandsgatan skulle maja gå av, och jag&natta fortsatt hem till mig. Vi gick hem till min Farmor och käkade pannkakor det var riktigt gott. Sen hittade vi en film hemma hos farmor, en eva&adam film och Sunes sommar, så vi drog hem till mig och kollade på film och bara skrattade igenom filmerna, det var riktigt kul. Nu sitter jag och väntar på att min mamma ska komma hem :)
I Helgen ska jag vara hos Sofi i Åsa, det ska bli riktigt kul. Och vi ska BADA om jag nu vågar det (aa) Veem vet, liksom ? :P .

PUSSPUSS // Jonna Bredén


image29       image30


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback