Fredag

Faith, Hope , Love


Fredagen började med en underbar sovmorgon som alla andra fredagar på Aspero, sedan var det dags att byta om till träningskläder och ge sig av till gymmet. Som vanligt fick jag springa mitt snabbaste från bussen till spårvagnen för att hinna med 8an där sandra satt :) Som tyr var hann jag med den :)
När vi kom till gymmet körde vi igång direkt, vi startade med en lugn uppvärming och sen hörde vi med marie om några övningar för ben och rumpa:) Vi startade med en övning för benen när man skulle gå ner i 90 grader och sen upp igen med en skivstång, och man skulle stå isär med benen, och det var Tuuuuuuungt kan jag lova. Men det gick bra, och det gjorde vi 4 gånger per man då. Sen gick vi över till baksida lår där man satt i en slags "stol" och tryckte ner benen och sen långsamt upp, snacka om att det var jobbigt men vi utförde övningen bra :), sen gjorde vi ljumskarna och det var inte så jobbigt men den hade vi ju gjort tidigar så, och det gick bra. Efter det så skulle vi träna rumpan och då visade bella oss ett par övningar som var sjuuuuuuukt jobbiga, och snacka om träningsvärk imorgon liksom, kan inte förklara hur vi gjorde men jobbigt var det iallafall.
Nu ska jag snart äta, och denna fredagen blir en lugn och skön dag hoppas jag , vi har nämligen cup hela helgen så man måste ju tagga för det måste gå bra :D 


Pussspusss J.B    <3


image32

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback