fredag

Hallooj!
Idag har det vart en skön och slapp dag, dagen började med att man skulle upp och åka och gymma, redan i morse var det underbart väder :) När jag var påväg till gymmet hoppade jag av vid brunnsparken och mötte Jossan där :) När vi kom fram till gymmet värmde vi upp i seeegt tempo, men sedan bestämde vi oss för att vi skulle köra järnet sedan, tror ni att vi gjorde de ? NEEEEEEJ det gjorde vi inte . Vi slappade ännu mera vid maskinerna och tillslut när Sandra kom bestämde jag och sandra att vi skulle åka hem, Vi åkte först till ifkshopen för sandra skulle köpa ett telefon smycke där till hennes lillasyster, efter det drog jag och sandra till mc donalds vid scandinavium och käkade en hambugare var och coca cola sedan glass.  Efter det åkte vi hem till var och en :) När jag kom hem satt jag mig ute i solen och det var as gött. Och nu väntar jag på att Maja ska komma och sen ska jag vänta på att Bea ska komma :) Det kommer bli kul, vi ska spela fotboll men Maja får väl stå i mål eller nått eftersom hon är skadad :(:(  Så alla bara vet är jag grym på fotboll så det ska bli kul att spela sen ( NOOOOT ) hahah .

Huuuuur gott var det inte när Ifk göteborg vann över Kalmar i onsdags dåå ? Det var sjukt bra ju , Ifk spelade väl inte sitt bästa spel i första halvlek, men som tur var att dom spelade bättre i andra halvlek, för dom låg under med 0-2 i första halvlek, men vann slutligen med 3-2 ! GRYYMT!  Tyvärr fick inte Niclas Alexandersson spela , det var tråkigt. Hade hoppats få se honom spela . Men de får bli en annan gång :)



image31

Pusspuss // J.B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback