Badade idag :)

Wiiihooo!
Idag var det dags för årets första dopp, jäklar va kallt det var första doppet, men sen var det skönt när man väl kom i vattnet, annars har det varit en underbar dag med ett härligt väder.

Igår var jag med Lina hela dagen, vi gick i stan från klockan 12 till klockan 17.00, det var kul men ganska varmt tycker jag, så vi tog en paus och käkade glass, och det var gott :) Sen när vi kom hem skulle jag äta och sedan bytte jag om och gick till Lina, och vi satt vi datorn en stund och kollade på bilder och bara snackade, sen gick vi hem till Johanna och där var även Anna, Richard och Jens, det var trevligt och jag&Lina hade med oss varsin godispåse från fyra gott, jätteee gott :) När vi var hos johanna kollade vi först på Talang 2008, och sååå braaa att zara vann :D Grattis :) Efter det satt vi bara och snackade och hade trevligt :) Sedan kom mamma och hämtade mig för jag mådde inte så himla bra, men det var en oerhört trevlig kväll i vilket fall som helst :)
Haa de gott !!

Pusspussspusss // JONNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback