tisdag. Rödspätte snart

Hejsan Hejsan!
Nu är jag i farten igen (a) .
Idag var det en riktigt chill dag i skolan, vi gick inte så överdrivt länge heller :) Men jag och Maja kom försent, för första gången :O illailla.. Under skoldagen har jag haft jävligt kul, det är så bra att man har en sån trevlig och rolig klass. Men idag var det extra kul, jag vet inte varför men det var de. Jag spelade spel med Kos idag på datan, och jag ägde han som vanligt :D Såå bäst är jag :) Sen höll Jojje på att mobba mig för han tycker att vårat lag suger ? , men det gör de inte !. Men det har vart kul :)
Efter skolan åkte jag hem och bytte om till matchkläder, och sedan la jag mig och kollade på desperatehousewifes , tror de stavas så. Jag har bestämt mig för att jag ska börja om och kolla alla avsnitt igen :) De lär ju bli kul, eftersom det är så bra !. Efter jag kollat några avsnitt var det dags att ge sig av till särö, och spela match. Farfar hade bestämt sig för att han ville köra en minibuss till hallen, och det var sjuuuukt pinsamt ! , vi skulle hämta upp Nicole, och hon tyckte det var ball att åka i den ? haha , kul var det iallafall.
Vi spelade ur uselt på matchen och därför förlorade vi, vi var skit kassa.
När jag kommit hem blev det dags att duscha, och efter det gjorde jag en smoothii hur de nu stavas, till mig och julia, eftersom jag bestämt mig för att vara nyttig och inte äta massa strunt ända fram till Åhus ;) Och nu sitter jag här och skriver lite i min blogg :) Jag måste bara säga att för att göra smoothi för första gången så var jag grym !:D

Snart ger vi oss av till Danmark och ska spela en cup där som heter Rödspätte, det kommer bli sjukligt kul och jag längtar så mycket!, vi fick även veta idag i skolan att efter påsklovet har vi bara tio veckor kvar till SOMMARLOVET! Jiiiiippppi !, fy va nice asså ! .
Nu ska jag ringa maja, hon har en del att berätta för mig nu , vem vet , kanske skriver jag in det senare i bloggen vad vi snackade om ;).

Kiiisses // Jonnaimage7

Kommentarer
Postat av: natta

hoppas du får en kanondag !:)

2008-03-12 @ 17:25:03
URL: http://nathallies.blogg.se/
Postat av: Evelina

Ha en bra onsdagkväll!

2008-03-12 @ 17:30:39
URL: http://www.evelinassida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback