Söndag

Hej , Det här är mitt första inlägg då haha , gjort av felicia för att lära mig hur man gör här  kan bli rätt intressant :)
haha , 

en kort sammanfattning om hur min helg har varit

I fredags åkte jag tidigare till gymmet på min skola för att träna lite , efter det åkte jag och Maja och kollade på Julia när hon spelade handbolls DM med skolan där fanns även en riktig snygging!
Senare tog jag och Maja det bara Lugnt . ♥

Lördag , Jag gick upp halv 7 i morse och var på A- Akuten  Med Maja , där jag kollade min Rygg och svanskotan eftersom jag fick stryk på varbergs matchen jag spelade . Efter vi varit på Akuten cyklade jag och Maja till Göteborgs hamn ( 8 km ) Vi pluggade där och det gick bra . Senare på kvällen kollade jag på Melodifestivalen och efter det ringde Lina mig och jag Gick ner till henne och var hos henne till klockan 1 ungefär och där fick jag träffa hennes pojkvän , sen gick jag hem och sov det har varit en bra helg tycker jag allt !

Söndag , vilket är idag har jag varit på 18 års Kalas , Det var min syssling Anna som fyllde år GRATTIS ANNA .
Nu sitter jag här och bloggar med felicia haha , kanske bloggar senare Puss !image1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback