PJÄSEN

Hallååjj!
Idag var det en grym dag i skolan. vi skulle öva en pjäs och vi blev indelade i grupper, och jag kom i samma grupp som Maja, Alexander & Jojje. Vi skulle göra en Pjäs om antikens grekland som ska handla om gudar. Pjäsen handlar om Zeus och en annan gud och pandora. Den är skit bra jag lovar! Jojje ska vara tjejen Pandora och han ska ha peruk på uppvisningen, Alexander är Zeus och Maja är den andra guden, och jag är berättaren :) , Men de har inte vart så kul idag för min grupp stötte ut mig idag när vi skulle skriva pjäsen ( på skoj såklart ) men jag fick inte komma med några ideér för dom tyckte att mina ideér var as kassa, men jag tyckte dom var bra, så jag blev grinig och gick därifrån, och då lurade dom i min grupp mig och sa att jag knapps skulle läsa något, och då bad jag dom att jag skulle få läsa vad de vad jag skulle läsa men det fick jag inte förrens vi skulle gå igenom pjäsen. Så sen när jag fick pappret så skulle jag läsa MEST !, och jag hatar att läsa inför klassen hahah, de kommer inte går bra för mig iallafall, haha . Alla andra i gruppen ska typ få läsa högst 2 meningar medans jag ska få läsa minst 1000 meningar, fan va de kommer suga ! haha . Men när vi väl gick igenom det några gånger så lät det faktist ganska bra, så vi får väl se hur det blir :). HEHE , bjuder på denna bilden ! , haha .
BYEBYE ! // JONNA
                                           image10


Kommentarer
Postat av: majsan

Pjäsen är grym haha ! :P

2008-03-13 @ 19:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback