Packar

Finns det något som är värre än att packa ? de tror inte jag .. Jag har inte packat så myket känns det som, och jag tror att jag kommer att glömma massa saker också.. Imon åker vi till danmark och jag börjar bli stressad. jag vill egentligen vara klar med packningen så att jag kan åka och sola tillsammans med min syster och maja, men det kommer jag inte att hinna för vi ska på middag hos farmor&farfar idag klockan 18.00 så det lär jag ju inte hinna..
Men jag villl vara BRUUUUUN :) image13



Igår var jag och kollade på dam matchen, och min älskade bästa vän maja fick gå in och spela dom sista 5 minuterna, och det bästa av allt var att hon gjorde MÅÅÅÅÅÅÅÅL, och alla, verkligen alla ställde sig upp och apploderade, så FANTASTISKT! .du är grym maja !

Handboll är verkligen sporten jag älskar, utan den vet jag inte vad jag hade gjort, därför tycker jag att det ska bli hur ballt som helst att vi ska på cup imon, även ifall det är sjukt tråkigt att packa så gör jag det ändå för jag vet att det kommer bli kul när vi väl är i danmark, imon går båten halv 10 och vi ska vara vid båten kvart i 9.
Nu måste jag packa, får se om jag hinner skriva lite senare.
p.s JAG ÄLSKAR MAMMA :) (A)

PUSSPUSS // JONNA



image14


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback