Music someone ?

Sitter och väntar på att jag ska till farmor, ska strax gå. Jag sitter och trackar folk på msn för jag vill ha lite ny musik på mp3 (A) , förlåt kära människor, men jag ska till danmark imorgon och vill ha lite musik (a) . haha . Jag är lite trött i kroppen nu , så det lär ju inte vara några problem att sova ikväll :) Jag var och växlade pengar med farfar idag bara för en stund sen, självklart träffar man trevligt folk som vanligt, Emelie&Christian, Kitzing & Wallander. Det var trevligttrevligt!
Jag får väl ta och ge mig av nu så skriver jag lite senare kanske, Och snälla give me some music tack ! :)

Hihi, Ha det gött så länge !

PUSS // JONNAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback