måndag

En kort sammanfattning om dagen.

Idag började dagen med att jag försovde mig, vilket inte är så ovanligt tyvärr. Men det gjorde förstås ingenting för jag skulle endå inte vara med på handollen idag i skolan. Så jag gjorde ordning mig i mitt egna tempo idag, igen stress utan tog det bara lungt. Idag var min klädsel väldigt slapp, vilket det ofta är på måndagar. Idag hade jag mina underbara Aspero mjukisbyxor, ett gult linne & min gråa munktröja från gina. Det är verkligen hur underbart som helst att gå i chillkläder. Mysigt.. Sedan tog jag spårvagnen mot skolan då jag mötte sofi på centralen. När vi var framme var träningen ännu inte slut och jag gick till Alva och Veronica då vi började snacka lite om helgen. Men då berättade Miss X att hon hade vart på fest och träffat folk från våran skola, och inte minst en flicka som är bi, Miss X hälsade på flickan och frågade ifall hon gick på aspero. Då hade hon svarat ; Jaaaa!, och sen sa hon ; PUSS. och gav Miss X en puss, men Miss x han dra undan munnen lite så pussen kom inte på själva läpparna, vilketvar tur för Miss X, annars hade jag haft kul och skojat lite med Miss X. Det var rätt kul att höra för jag började skratta  sjukt mycket. Väldigt Nice.! Efter handbollen var det dags för lunch, det var ganska gott, men jag tog mest grönsaker för jag ska börja med en diet, tror jag? om jag lyckas, haha :). Sen började estetisk verkasamhet och det var väl sådär kul idag tycker jag. Har vart roligare, men jag blev ju klar med min kalender vilken var riktigtbra för du slipper jag gå nästa måndag :) Sen efter skolan så var det dags för träning nummer 2, och jag & min syster Julia cyklade till hallen idag och sen hade vi ett handbollspass och då kom snyggingarna i a-laget dit. Sen efter träningen cyklade vi hem :)
Nu ska jag käka lite, kanske kommer in pch skriver lite sen , jag har bestämt mig för att blogga mycket ! .
Kisses // Jonna                                                                                                                         image3                                       image5

Kommentarer
Postat av: majsan

schnajs inlägg. ;)

2008-03-10 @ 21:15:05
Postat av: miss X

HAHAH:D

2008-03-10 @ 21:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback