Lördag

Tjaatjaa !
Just nu sitter jag och väntar på maja. :)
Idag gick jag upp klockan 8 och duschade, sedan kom farmor&farfar och hämtade mig och julia klockan 10.00, vi åkte till kungsbacka och fikade sedan gick vi in till kungsmässan, mysigt ! , Jag hittade en otroligt söt jacka som jag ska köpa imon när jag är i stan med maja & malin kanske. Idag skulle Viktor och hans kompis komma till göteborg, men tråkig som man är så kom dom inte så jag och maja ska slappa idag , och malin ska kanske vara med oss. Får se vad vi hittar på för kul. Annars har jag inte gjort så mycket mer, köpte lite nya kläder igår också, ganska nice tycker jag (a) , Jag är fruktansvärt trött och jag vill inte börja skolan igen redan på måndag, kan man inte ha två veckor påsklov ? , tyvärr inte..
Och imon ska jag ju till stan, och då kanske TVILLINGARNA FRÅN SKÖVDE kommer till göteborg , SÅÅ BALLT ! . Då lär vi ju träffa dom , hur roliga som helst. Hoppas bara nu att dom kommer och inte ställer in det dom också, vore tråkigt. Men jag tror inte det för dom ska kolla på fotbollen imon Gais-Elfsborg. Så jag tror dom kommer iallafall. En av tvillingarna rakade av sitt hår i danmark till en tuppkam typ ? han blev juuu såååå sööööööööt :D (a). Jag tycker det var tråkigt att inte Viktor kom idag också, för han är verkligen as rolig och jätte snäll och ganska söt om jag ska erkänna., så ett tips tjejer, RAGGA PÅ HAN , HAHA :) fast han har tjej så det kan bli lite svårt, men han är sjukt snäll som kompis också så det är bara att satsa . ( jag tror han inte blir så glad på mig nu om han ser vad jag skrivit ) men det får jag tåla för det stämmer det jag har skrivit om han :) (a)nu kom maja. .. AJAAA JAG OCH MAJA TYCKER IALLAFALL ATT DET ÄR TRÅKIGT ATT HAN DISSADE OSS IDAG . :D , Nuuu ska vi hitta på något kul, skriver igen senare :)

PUSSSPUSSSS // JONNA ( LILLEN ) & LITE MAJA :D ♥





image18

Kommentarer
Postat av: Ljung

Men sen dissa jag ju inte, kom ju håller alltid vad jag lovar;). En kväll att minnas massa sälar och så :)...

2008-04-03 @ 22:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback