Estetisk verksamhet

Hejhej!
Nu sitter jag i skolan tillsammans med Sandra, vi sitter på lektion och ska snart börja med att göra klart våra kalender i våran kurs. Det går rätt bra och det är riktigt kul faktist. Jag tror att jag kommer att trivas med att skriva blogg, men jag kommer någ inte komma på så mycket om vad man kan skriva om, så har ni några förslag är det bara att skriva det så det kan bli lite roligare att läsa.
Mitt lag spelade match igår mot Lysekil och det hade visst inte gått så bra, det var inte kul att höra. Men idag kör jag igång ganska lätt med träningen, det känns gött. 
Det här är en av mina bilder som ska vara med i min kalender :) 
image2


Kommentarer
Postat av: Anna KC

Gullig bild =D

2008-03-10 @ 12:29:10
URL: http://annakcastro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback