blogg.se

Hej , jag har inte kunnat skriva blogg på ett tag nu bara därför att det inte funkat att gå in på bloggen den senaste veckan på min dator, FÖRLÅT ! . :) men nu är jag igång igen.
Sitter i skolan idag och väntar på att lektionen ska börja. Vi hade handboll idag som första lektion men jag är ju som sagt skadad så jag gymmade istället, och det gick väl ganska bra. Fick ont men jag körde på endå.
Jag är ganska sur nu för skolan har spärrat bilddagboken på skolans datorer vilket suger för jag gillar verkligen att vara inne på den sidan.
I fredags var vi lediga från gymmet så jag, sandra och maja åkte till kungsbacka tidigt för att möta sofi och mariana där, vi skulle fika på Karma och det var sjuuuuuukt gott, jag tycker verkligen att man ska besöka det cafét :) , sedan efter vi fikat i typ 1,5 timma så gick vi till Aranäs gymnasiumet och var där till 14.00 och mötte Amanda där, sedan åkte vi hem till Amanda i Frillesås, 45 minuter från kungsbacka, ganska segt att åka buss så länge men det var de värt. När vi kom fram till amanda gjorde vi tacos och det var supergott! Sofi, Amanda och Mariana hade match senare så vi följde självklart med. Men det var inte den roligaste matchen att kolla på för dom förlorade matchen med 31 mål mot önnereds 92or som är sjukt duktiga. :)
I lördags var jag hos maja och tog det bara lungt och kollade på melodifestivalen och kollade självklart på Björn Gustavsson, min lover ! .
Och i söndags var jag och maja och solade sen kollade vi på herrjuniorerna som mötte RIK , och dom fick stryk med ganska mycket, efter matchen skulle jag på pilates, och jag skojar inte nu , men det var jäävligt jobbigt, men jag ska fortsätta med det , för jag ska få en sjukt fin kropp till sommaren (A) , får se om jag nu lyckas . haha. lycka mig till !
Nu ska jag på lektion, jag kommer antagligen att skriva lite senare för jag har match sedan.  PUSSS // JONNAimage11

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback