trött

idag var det en dag som jag bara ville ligga hemma och sova, var riktigt trött i morse när jag vaknade, har ingen aning hur det kommer sig att jag var så trött för det var verkligen längesen nu jag var det, haha . Lite kul var det allt. Idag har jag och min syster fått fritidskort av våran farmor och farfar, tacktack, de kan behövas nu i sommar :)
Idag skulle jag följt med min syster till frölunda torg eller stan för hon skulle köpa avslutningskläder tills imon , men som sagt jag var alldeles för trött så jag orkade inte, så min kära mamma åkte med henne efter mamma hade slutat jobbet, hoppas nu verkligen att hon hittar något fint som hon kan ha imorgon.
Idag har det varit typ storm ute, har typ flugit iväg så mycket det har blåst, tur är väl det att det inte har regnat för då hade det verkligen inte varit kul. :) tur var att det blåste lite så man slapp åka ut till havet idag, behöver ta en paus från havet och solen iallafall en dag :) men sen får det gärna sluta blåsa:) haha.
Idag när jag var med farmor på frölunda tidigt eller ja efter 12 någon gång så såg jag en sååååå  snygg kille, helt stört va snygg han var, först träffade vi honom med sin mamma på apoteket, sen när vi gick till johanssons var han också dääär:D sen när vi skulle till en annan affär var han utanför och väntade på sin mamma, haha :) Han ar blond och ganska lång och jäkligt snygg (a) haha. :D så det var rätt kul iallafall :)

Nu ska jag käka men skriver igen senare :)

PUSSOCHKRAM vi ses på stan // JONNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback