torsdag

vad är det med vissa människor,
låt folk få skriva vad dom känner för
i deras egna bloggar, ett ex är hur folk
har behandlat "blondinbella", jag tycker
inte heller om vissa saker som hon
skriver i sin blogg, men seriöst
låt tjejen få leva utan massa
onödiga kommentarer....



Idag ska jag på resturang med min farmor och farfar och min syster, vi ska på en grekisk resturang som ligget på linné. Det är absolut inte första gången vi äter där, och det är en av mina favorit resturanger. Det är inte bara en resturang med god mat utan även en trivsam och mysig resturang som jag verkligen tycker att ni måste besöka. Inne i resturangen ser det väldigt grekiskt ut, med många blåa färger som ska likna havet. Helt underbart.! Ska verkligen ta lite kort från kvällen som jag lägger in här antingen senare eller imorgon :)                                                                                                                     



farmor julia farfar & jag, spanien 07    newkmax


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback