Solskyddsfaktor

Japp, nu sitter man här i köket och har absolut ingenting för sig, sitter och funderar lite på morgondagen och vilken smärta jag har i mitt ansikte efter jag bränt mig , ajajaj. Mitt tips är att smörja in sig ordentligt nu när det är så varmt ute, även fast det blåser lite så tar solen lika bra för det, mitt misstag idag var att jag inte smörjde in mitt ansikte och tänkte mer att solen kommer inte ta så mycket idag , men jag ångrar det skulle ha lyssnat på mamma.. Morgondagen kommer vara en plågsam dag för mig i solen imorgon, ska till Hovås badet tillsammans med Lina imorgon på morgonen :)

Glöm inte smörja in er med solskyddsfaktor imorgon för då gör ni dagens miss kan jag lova :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback