partyprincess

Tjaaa, kom precis hem från felicias Party, det var riktigt trevligt med trevligt folk,
När vi kom till Felicia fick vi god mat, den var verkligen god och jätte nyttig. muuums, sen satt vi oss i vardagsrummet och bara snackade och sedan kom lite mer folk och det blev genast bara bättre och bättre. Jag kan inte sammanfatta kvällen så bra eftersom den var grymt bra.

Igår var jag på Ferdinand med mina närmaste vänner, det var fest där och det var kul de med. Bra musik men tycker att dom skulle kunna varierat med musiken lite, men annars var det jättebra, det var mycket folk och hur kul som helst , vi dansade och hade trevligt till klockan 03.00. Sen var Natta och sara hungriga så dom ville till mc donalds och käka, såklart hängde jag med men jag käkade inget för jag har gått in på min nyttiga period nu så det så.

Men nu ska jag sova är huuuur trött som helst.
 Godnatt allihoppa och sov gott !!

Pusspuss // JONNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback