onsdag

Hejsan allihoppaaa!! :D

Idag har jag vart med natta , vi har vart i stan , och jag köpte två kläningar till mig och natta , eftre vi var i stan träffade vi Gurra, och vdet räckte att han såg oss så lämnade han sina kompisar och kom till oss, naaw va gullig han är !! ( tjejer det är en kille för er ) , Sen stack vi till centralstationen och så satt två as snygga killar mittemot mig , och jag började såklart att snacka med dom och dom fick min msn, HAHHAHAH! fan va kul de var. Jaja, nu ska jag kolla klart fotbollen med Natta och Gurra, vi har jätte kul tillsammans, och jag snackar med Rasmus på msn som är lite tänd av sig just nu , hahahaha !
 p.s  natta och gurra är mina bästa vänner,
  (blev tvingad att skriva det gurra slår mig)

Pusspusss // JONNA



None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback