Måndag

Morsning Korsning!

Igår söndag fyllde jag år, jag vaknade av att min familj kom in med frukost till mig och sjung för mig, lite smågulligt av dom, så fick jag öppna mina morgon packet och jag fick bl.a en bikini som jag är nöjd med, efter jag ätit gjorde jag i ordning mig för att åka till stranden en stund med Farfar&farmor och julia. Vi åkte till fiskebäck och vi var där vid 10 tiden. När vi kom gick jag, julia och farfar och skulle bada, i vattnet var det massa dykare för det var någon övning där, lite små läskigt att dom ska kolla när man badar, haha . det var iallafall sjuuuuuuukt kallt i vattnet men vi doppade oss, sen stannade jag och julia kvar i vattnet och hoppade oså från bryggan så det skulle bli lite varmare, det var iallafall kul. När vi kom upp la vi oss och solade och sedan fikade vi , det var mysigt. Vid tjugo i tolv åkte vi hem så att jag skulle få duscha innan jag och julia skulle ge oss av till heiddagen.

När vi kom till heiddagen var det dags att spela matcher mot dom mindre och dom äldre, jag kunde inte vara med eftersom jag fortfarande är sjuk så det var ju lite tråkigt. Men det var kul att kolla på :) Sen kunde man göra massa saker tex gå på poängpromenad, kasta pil och massa olika saker, jag kastade pil och kom trea i de, ( stoooolt! ) sen kastade jag någonting där man skulle sätta några hål med olika poäng , och satt jag 60p + 10p alltså 70p och jag var etta där, men sen var det dags för någon jäklar final eller vad det var, så då kom jag sist, Haha, men jag vann iallafall snygga tröjor !! haha .

När jag kom hem var det dags för kalas och då var det dags för även tårta och kakor och massa gott, muuums! Jag fick jätte fina presenter och jag är väldigt nöjd för det jag fick . Jag orkar inte skriva mer om kalaset mer en att det var lyckat.

Såå idag måndag hade vi någon fältstaffet i skolan där man skulle göra massa olika saker, springa 1000m ,terränglöpning,  vatten, kubb och gåtor. Våran klass låg etta hela tiden tills det var dags för mig och sandra att köra kubbet, ursäkta men vi sööööög och typ sabbade våran första placering. Haha, iallafall det tog flera minuter för oss att få ner två kubb saker, riktigt dåligt, men när vi väl fick ner dom fick josef och erik springa 1000 m tävlande och vi kom in som två, en ganska bra palcering iallafall :), När jag kom hem satt jag mig ute och solade lite i detta underbara väder!! helt sjukt vad gott det är.. Och snart är det dags att kolla på träningen :)

Tack å Hej !! Pusss // JONNA

p.s imon ska jag klippa & slinga mitt hår, resultatet får ni se imorgon eftermiddag, haha !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback