Lunch på linné

Jag vet att jag nämner detta ofta, men jag klarar tyvärr inte av en sommar utan sol, jag kan väl ändå inte vara den enda människan som vill ha sol och bad på ett sommarlov som går så fort att man knappt hinner med allt det roliga.

Idag vakande jag ganska tidigt vid 10 tiden av att hemtelefonen ringer, eftersom jag är en sån person som är nyfiken på allt så var jag det ju självklart att jag ville veta vem det var som ringde så jag skyndade mig upp för att svara, då det var min farfar som ringde blev jag lite grinig eftersom han vet att jag ligger och sover vid denna tiden, men jag tog det lugnt och frågade vad det var, då farfar frågade ifall jag ville luncha med honom idag. Självklart ville jag det och jag började sakta vakna och började göra mig iordning lite smått. Klockan halv ett hämtade farfar mig och vi åkte ner till linné och åt på en grekisk restaurang. Både jag och farfar åt varsin Gyros tallrik, som består av friterad potatis, kött, tzatsiki, fetaost & sallad. Hur gott låter inte det egentligen, jag kan lova er att det är en av mina favoriträtter. Verkligen ett plus i kanten!

Dagens nyhet:
Em- Spanien vann över Italien i straffar, efter 93 min blev det förlägning och det blev inga mål i förlägingen heller, så det blev straffar, och att spaniens målvakt var så grym på straffar visste jag inte, han räddade två av fem straffar, HÄRLIGT! Hejja spanien!


spanien


fernando torres

Fernando Torres är ju hur snygg som helst !! :)

Pusspuss // Jonna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback