Godmorgon

Idag regnar det jätte mycket, och det är jätte tråkigt, idag när jag vaknade var det jättefint ute och inte ett moln på himlen . Jaja, va ska man göra liksom ? ,
Idag ska jag in till stan med Natta, Gurra, Och Rebecka, vi ska fika lite sen går vi väl lite på stan , kulkul :) Lite senare så ska jag hjälpa natta att städa hennes rum oså, sen ikväll spelar ju SPANIEN- ryssland. Den matchen ska jag verkligen se, kul nog vann Tyskland igår mot Turkiet med 3-2 , jag ser hellre tyskland i final än turkiet faktiskt, och jag hoppashoppas verkligen att spanien vinner idag, men de är nog inte så står chans tyvärr eftersom ryssarna är jätte duktiga. Men man får ju alltid hoppas :)
Nu måste jag skynda mig för jag ska möta gurra om en timma..

Pusspuss // JONNA!!!!


fernando torres


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback