En bra start på veckan

Godmorgon!
Kan tänka mig att en del ligger fortfarande i sängen och sover, men absolut inte jag...

Idag börjar mitt såkallade "liv" utan massa onyttiga saker, tex godis, chips läsk, kakor. Jag tror ni fattar.
Jag kom precis hem från en 4km promenad i ruddalen tillsammans med Felicia, vi möttes vid Affären vid 10 tiden och gick sedan ner till ruddalen och gick i ungefär en timma. Det kändes som en bra start denna veckan, och visst,det var lite jobbigt att gå upp så tidigt men efter man varit ute kändes det jätte skönt. Detta ska jag och felicia göra i morgon också. Även börjar jag med en annan träning nu under vårat uppehåll med handbollen, och jag ska försöka skriva ut hur jag tränar och vad jag ätit, lite som en dagbok om kost och träning kan man säga, så får vi se hur resultatet blir lite längre fram. Idag ska jag inte bara vara nyttig, jag ska även ut och springa lite senare på dagen tillsammans med Nathalie, vilket jag ser framimot. Återkommer om det senare

Något som gör mig fruktansvärt glad är att Spanien vann igår mot Tyskland med 1-0 och gissa vem som gjorde målet?Självklart var det Fernando Torres,  tror ni att jag blev glad eller.  Jag kan verkligen aldrig sluta kolla på han, han är ju inte bara stjärnan utan han är ju hur snygg som helst! Och så är han spanjor, kan det bli bättre ?

Pusspuss/ j ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback