EN BETYDELSEFULL PERSON

Min lilla syster Julia, jag vill bara säga tack för att du finns, även ifall det är bråk och tjaffs mellan oss två så ska du alltid veta att du även är en av mina bästa vänner och att jag älskar dej, Ett liv utan dig kan jag inte tänka mig. Du är även inte bara en speciell person för mig, jag vet även att du betyder massa för många andra, den personlighet du har, det är verkligen inte många som har en sån härlig personlighet, du kan få hela vårat lag att börja skratta när det är väldigt deppigt bland vissa. Fortsätt vara den du är för det kommer du komma långt med, det är verkligen inte ofta jag hör "snack bakom ryggen" om dig, jag hör bara en massa härliga kommentarer om hur du är, hur du berättar saker du varit med om, du är helt enkel fantastisk! Nu sitter jag vid datan och undrar vad för bild jag ska lägga upp på just detta inlägg, då jag kollade i din mapp på datan och hittade en bild du hade gjort till mig som jag tänker lägga upp, det är en perfekt bild på hur man kan beskriva hur du är, det är även inte bara en bild det är ett tecken på våran syskonkärlek, Tack julia !

jag och julia 
bilden av ; Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback