väckarklocka

Nu börjar det närma sig natten känner jag, ska upp tidigt imon och träffa snyggingarna Becca och Bea för en hel dag på stan, mysigt.
Nu sitter jag och kollar lite på bilder på datan, på mig och natta. och jag måste bara få säga att vi är grymt lika varandra, man skulle lätt kunna tro att vi var tvillingar eller syskon iallafall, iofs känns natta som en syster för mig, ibland som en lillasyster men oftast som en storasyster som tar hand om mig, jag är glad att du är min vän, min bästa vän.
Nu ska jag faktiskt ta och lägga mig och sova, om jag verkligen ska kunna orka gå upp imon, när väckarklockan ringer.
uuusch vad jag hatar att ställa klockan asså, men men , va gör man inte :)

Pusss / J


Kommentarer
Postat av: Nathalie L

Naaw vad gulligt! men vi är ju lika haha, det säger ju flera som träffar oss och glöm inte filmkameran inne i affären! "tvillingschocken" hahaha, älskar dig

2008-12-29 @ 15:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback