morgontrött & harrypotter

Godmorgon, eller kanske eftermiddag?
Jag har iallafall ännu inte börjar klä på mig, utan jag har istället vaknat vid 12 tiden, och somnade sedan om på soffan till harry potter filmen som gick på 5an, kan säga att någon var ju trött iallafall!
Nu har jag iallafall tagit mig ut till köket till datan, och satt på musik, så nu börjar jag bli taggad på att klä på mig, och kanske städa mitt rum :O! Idag har jag absolut ingen aning om vad jag ska hitta på, får helt enkelt ta det som det kommer :) det är iallafall inte helt omöjligt att jag tar en promenad och sen går ner till natta, det får vi se:)
Nu känner jag verkligen att jag måste klä på mig andra kläder!
Ha en bra dag sålänge!

Puss / J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback