love it

jag har börjat fundera på att börja dra ner på bilder på bilddagboken, och börja lägga in bilder här istället.
Men vi får se vad som händer!
Just nu sitter jag och får ont i magen när jag tänker på skolan, jag fick några uppgifter jag skulle göra under lovet, men jag kommer inte ihåg vad det var för uppgifter, så jag får väl kolla efter dom senare :)
Jag har lite nyårslöften som jag tänkte tala om, så ni kan skälla på mig när jag ger upp dom
» Plugga, och lämna in läxor i tid
» Få ett jobb
» Spara pengar
» Minska på godis&chips, alltså ett nytt försök till att vara mer nyttig

Jag tror att jag kommer klara att spara pengar och att minska på onyttiga saker, för pengar är något jag behöver.
Men dom två andra löftena kommer vara väldigt mycket jobbigare, men det är bara att ta sig i kragen och utföra dom bra, jag menar, jag vill ju inte gå ut skolan med några ig, iofs har jag 1,5 år kvar, men sak samma.

Nu ska jag iallafall kila hem till mamma och sätta mig vid datan och ladda in lite bilder som kommer in senare på bloggen, eftersom jag har hittat min sladd! :D hurra!


Pusss / J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback