löööördag

okejokej, jag vet att min blogg är tråkig utan bilder
men det är bara att bita ihop, för så snabbt jag hittar sladden till kameran så kommer bilder också! :)

sitter helt ensam i mitt kök, och lyssnar på musik, har inte gjort så mycket nu på kvällen. Kom hem från en hel dag med kusin och hennes kille och sen har jag bara slappat till goo musik och film, det är mysigt!
Jag känner verkligen för att gå ut och gå nu , trots kylan. Jag skulle bara behöva röra på mig lite, och rensa alla mina tankar. Men det är alldeles för kallt och jag är alldeles för klen för att gå ut nu i typ 7 minus grader? Jag får väl helt enkelt lägga mig och kolla på beckfilmen som går nu på tv 4+. men jag har ju sett alla dessa filmerna miljontals gånger, så det är inte så kul. Imorgon funderar jag på att åka till Nattas jobb och hälsa på henne, eller så åker jag till stan och shoppar lite, jag behöver verkligen en ny garderob tycker jag allt. Men ska till stan på måndag och träffa Becca och Bea, så får väl hålla mig tills dess :)
Nu ska jag bädda ner mig med en filt och kolla på beck.

Pussss / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback