ingen rubrik




Tralalaaa, idag ska jag iväg och sola, lite senare med Felicia och Anna, ska bli hur skönt som helst eftersom det inte finns någon sol i göteborg idag. Sen vet jag inte vad jag ska göra, kanske träffar Lina en stund eller nått :)
Idag klockan 04.45 gick jag upp och kollade på handbollen tillsammans med min mamma, det var faktist rätt mysigt och vi höll oss vakna med kaffe, annars hade vi ju somnat direkt. Matchen slutade 30-24 till ungern, men sverige spelade bra fram till dom sista 10 minuterna då det kändes som om dom gav upp och det var där dom förlorade matchen, då Annika wiel fridén inte satt sina lägen och där vi gjorde massa tekniska fel. Men men, jag hoppas att det går bättre nästa match, när nu den spelas ?

I was made for loving you baby


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback