inte bra..







Inte visste jag att allt kan förendras på bara några minuter..
Det var det som hände mig, mitt i träningen ställer vi upp för att spela match, då allt gick bra dom första anfallen då det var som roligast, just då gör jag en satsning och skulle precis vända tillbaka passningen till kanten och min fot fastnar och jag vrider till knät... Det lät och kändes precis som om man skulle knäcka en pinne på mitten, så kändes det och lät. Jag blev sjävklart ledsen och bara grät, det kändes som om jag aldrig slutade gråta, mitt smink rann ner i ansiktet och jag hade ingen aning om vad som kunde göra så ont. Mitt knä lindas hårt. Aldrig har jag haft en sån smärta som jag hade i tisdags. Redan igår (onsdag) åkte vi upp till möldals sjukhus, efter en jobbig natt. När vi kommer till sjukhuset får vi vänta i 2 timmar innan vi kommer in till en läkare som får kolla. Dom två läkarna kunde inte vara säkra på vad som kunnat hända med mitt knä, så jag får åka in till röntken. När jag får svaren från röntken är det posetiva, eftersom man bara kan se själva sklettet på röntgen bilderna, och man kunde inte se någon skada i sklettet som tur var. Så jag får gå in på rummet igen och vänta på en special läkare som ska kolla på knät. Då han utfört lite tester som gör så jäkla ont säger han att han misstänker att det är främre korsbandet och minisken som kommit till skada, men han kunde inte vara 100% säker på att det var det eftersom knät var fortfarande svullet och att jag hade så ont. Jag fick då veta att jag ska på återbesök om två veckor och ska få reda på svaret.. Läkarna sa då att jag skulle kontakta sjukgymast och att jag inte få träna handboll :( Men nu gäller det att köra med min rehab varje timme och se till att detta blir bra så snabbt som möjligt.


Kommentarer
Postat av: amanda

hihi du köper dom i vilken hälsobutik som helst :) <3

2008-08-24 @ 14:16:42
URL: http://amandabreden.blogg.se/
Postat av: August

Aaw jonna, låter inte skönt =/

tänker på dig (: <3

2008-08-24 @ 19:48:27
Postat av: amanda

krya på dig <3

2008-08-27 @ 21:16:58
URL: http://amandabreden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback