Spanien




Träning, Handboll och Spanien, det är precis det jag vill ha och behöver just nu säger jag bara.
Att börja träna igen med handboll och löpning hade inte varit helt fel just nu, jag saknar det även om jag bara varit borta i en vecka snart så är det nog det jag saknar mest, men snart ser ni mig igen på planen, eftersom mitt knä känns redan mycket bättre och jag sköter min rehab grymt bra, men allt är ju upp til vad läkaren säger den 10 september till mig . :) Annars så skulle jag göra allt för att få minst en vecka i spanien just nu , att bara ligga i solen på stranden och höra vågorna, att inte behöva tänka på allt det som gör så det så jobbigt. Men men, ingen spanien blir det nog inte iår iallafall, skulle väl vara så att vi antagligen åker upp till gällivare i vinter, men det är ju helt tvärtemot en solsemester. Men det är ju aldrig fel att åka upp till snön på vintern, jag menar , vi har ju ingen snö i göteborg direkt.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback