ROLIGT & GALET I STAN

Kladdkakan blev ett mycket bra resultat och alla älskade den !


Efter vi varit hos mina kusiner, Natta & Jag så hade vi inte så mycket att göra. Vi satt och funderade väldigt länge på vad vi skulle hitta på för något kul. Då kom vi på att vi kunde höra ifall vi fick låna Jennifers moppe! Haha, sjävklart fick vi det och vi begav oss ut på dom stora vägarna, Natta med sin underbart vackra vita hjälm och jag som skulle köra moppen :O haha, kul var det iallafall och vi åkte ut i trafiken. Jag var livrädd när jag körde mitt i trafiken, natta skrek på mig vad som var rätt och att jag inte fick köra fortare än 45km/tim , sjävklart fick jag typ panik och lyssnade på natta ibland, men det gick väldigt bra för mig tills vi fick rött ljus, då jag råkade köra på rött ( förlåt mig ), sen när vi var vid vasaplatsen körde vi på fel fil och vi fick panik, visste absolut inte hur vi kunnat hamnat där så vi fick backa moppen och köra till rätt fil ( vi körde alltså mot trafiken ). Sen kom vi till avenyn och där fick vi rött ljus igen, och sjävklart lärde jag mig av mitt misstag och stannade på rött ljus och väntade på att det skulle bli grönt, när det ska precis slå om till grönt DÖÖÖÖR MOPPEN och jag måste starta om den, då jag fick KÄRRINGSTOPP, och skämdes ihjäl, drog ner hjälmen långt ner över huvudet så ingen såg vem jag var, sen stack vi fort som bara den därifrån mot sahlgrenska sjukhus. Nu var vi alltså påväg tillbaka för natta och jag hade fått ett hotsms av Jennifer att vi skulle komma tillbaka, när vi ser jennifer så ska vi driva lite med henne så vi körde förbi henne och hon blev typ as grinig och vi tutar som bara den, haha. Sen ser vi massa andra folk som kör på sina moppar och då skriker jag och natta; RACEAAA MOT OSS DÅÅÅ!!! , så jäkla roligt. Och vi tutar förfullt, sen beger vi oss tillbaka till en grinig Jennifer när vi ännu en gång kör förbi henne men inte så långt denna gången, haha . Såå kul . !

Så jag och Natta har haft lite kul idag iallafall, nu ska jag kolla på en film i detta tråkiga väder.
Bilder från denna utflykt kommer sen när natta lagt in bilderna !!



PUSSPUSS // JONNA




Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hahah aa det är bra jonna ! :D fy fan vad kul det var :d <3

2008-08-03 @ 20:34:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback