Regnregnregn

Visst kan det vara mysigt med en regning dag, men då måste man minst vara två. Att vara ensam när det regnar är inte kul, tycker iallafall inte jag. En sån här dag hade det passat bra om man haft en pojkvän som man skulle hålla om och bara värma sig och kollat på film med eller något annat,då hade det blivit lite roligare. Men nu är det såhär att jag inte har någon pojkvän och vad betyder det, jo ingen att göra sånna här saker med. Så jag får ta och ringa Nathalie och be henne träffa mig och kanske kollar vi på film tillsammans istället. Och jag säger absolut inte att det inte kan vara trevligt att kolla film med en kompis, men det är en helt annan sak att göra det med sin pojkvän, men men . :)
Nu drar jag på musik och ringer Natta, sen får vi se vad som händer :)

PUSSPUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback