lång dag



ordet kärlek skulle jag vilja dela med dig...

Idag har varit en lång dag, först sukgymnastiken klockan 10, och det gick bra. Gjorde mina övningar bra men hade en fruktansvärt smärta. Efter det bytte jag om snabbt och sedan skulle jag til tandläkaren.... Alltid lika tråkigt att komma dit, gillar verkligen inte när man får så mycket grejer i munnen, usch. Sen efter det var det skol, JIPPI ! . Det var väl kul. Sen åkte jag genast hem till natta och vi kollade på film tills båda somnade på soffan, snaaaaaaark ! Sen gjorde vi inte så mycket, nu är jag ensamn ich väntar på att träffa natta och gurra, älskar dom så. Bättre vänner får man leta efter säger jag bara . :)

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Natta

haha , så du gillar oss trots att vi inte gjorde dina läxor ? ;)

2008-08-29 @ 09:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback