internet krångel

internetet har krånglat och jag har inte kunnat vara inne på 3 dagar , men nu är jag tillbaka :)

För tillfället saknar jag någon, jag vet själv inte riktigt vem det är, men det känns tomt inom mig och jag vet inte hur jag ska fylla detta tomma, eftersom jag inte vet vem det är jag saknar . Men förhoppningsvis fylls det tomma inom kort tid :)

Snart ska jag sova, för jag ska ställa klockan på 04.40 eftersom jag ska upp och kolla på os, damerna i handbollen spelar 04.45 idag och jag vill gärna kolla på den matchen, eftersom dom möter ukraina. Man måste ju stötta sverige nu när det är os och allt. Hoppas verkligen det går bra för dom nu ! Annars gör jag ingenting förtillfället. Lyssnar på musik, snackat med mamma och pappa om massa saker, väldigt trevligt faktist, plus att julia inte är hemma just nu så det blir sådär lite mysigare ( haha ) , sen käkade vi revben och det var jättegott.
Men nu orkar jag inte sitta här mera, ska lyssna lite på musik .


PUSSPUSS // JONNA


Kommentarer
Postat av: m

snygga solglasögon!!



hoppas helgen varit bra

2008-08-10 @ 23:23:02
URL: http://myfantasticlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback