HAN ÄR HEMMA !

Igår mötte jag jag rasmus i stan, för att sedan möta danne. När jag mött båda två gick vi till central stationen för att möta GURRA :D Tre mega långa veckor har gått utan honom och det är så kul att han äntligen är hemma :) Efter vi mötte honom gick vi alla och käkade , gott var det men jag orkade inte allt så danne tog resten. Sen var klockan strax innan halv 9 och gurra skulle åka och träna, så då åkte jag hem och danne och Rasmus åkte hem till rasmus. Sen när Gurras träning var slut mötte jag honom på marklandsgatan för vi skulle åka hem till Rasmus och hämta mina tröjor jag glömde i hans väska, efter det så skulle Danne hem så jag och gurra följde honom till bussen och sen åkte han hem, och jag och gurra tog våran buss hem tillsammans :D


Idag tog jag farväl av mina kusiner, gud vad hemskt det var, dom bor ju liksom 210 mil från oss så det är ju inte så ofta vi träffar dom, men vi kanske åker upp till dom i jul :)
Nu sitter jag och väntar på att ringa och väcka Gurra, för vi ska in till stan sen :)

Pussen // Jonna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback