Triumfglass

Idag gick vi upp ganska tidigt jag och Natta. Satt oss i soffan och kollade desperate housewives, klockan 12 började vi göra i ordning oss och skulle träffa Gurra halv 1. Vi gick till triumfglass och skulle köpa glass, så snäll som jag är bjöd jag mina kära vänner på varsin glass, ett plus till mig (Y). Efter vi köpte glass gick vi bort till en fotbollsplan och satt oss där och kollade på när dom spelade fotboll. Självklart som vanligt hittade natta en babe hon spanade in, inte vilken babe som helst, han var tillochmed en pappa, bra där natta!. Vi åt och snackade och hade helt klart trevligt. Sedan gick vi hem igenom kyrkogården, natta orkade inte gå så Gurra fick ta henne på ryggen en bit, vilken latmask hon är.! När vi kommit hem skulle Gurra åka och träna, så jag och natta gick till min farmor och farfar, Julia var även hos dom. Efter 1 timme typ skulle natta dra hem och plugga SOM ALLTID, så nu sitter jag här ensam, julia är ute och springer.. Vi ska till morfar snart. :)

Puss // J.B

Kommentarer
Postat av: Nathalie

hahaha.. Det var DU! som spana in pappan först och han var faktiskt babe (A) + ja jag kanske är lite lat.. ^^

2008-04-20 @ 20:11:27
URL: http://nathalielorentsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback