söndag

Hellu .

Dagen började med att jag vaknade upp hemma hos natta, jag har sovit där. Var hemma hos henne igår och vi var och hyrde två filmer, en romantisk film som jag inte kan namnet på , sen american pie naked mile, jag har sett båda men det hade inte natta. Det var trevligt och vi köpte godis, det var ju lärdag och då får man faktist äta godis (a), sen när jag kom hem satt jag mig vad datan och bara var inne på bdb och msn typ, tills jag blev sugen på att göra en kladdkaka som skulle bli så mycket bättre än min förra, den förra kladdkakan var den första jag någonsin gjort i hela mitt liv och jag visste inte vad strösocker var och jag trodde strösocker var desamma som ströbröd, så istället för att tagit i 2,5 dl strösocker så tog jag i ströbrö, och hela smeten om man kan kalla det för de blev helt sandig och jag undrade om den skulle se ut såhär eller om jag lagt i fel saker. Mamma kom hem och kollade på smeten och frågade vad jag hade haft i och jag visade henne allt då vi upptäkte att jag tagit ströbröd. Men idag lyckades jag! Den blev hur god som helst! Efter jag ätit den goda kladdkakan ( absolut inte hela ) fick jag dåligt samveta och gjorde ett schema för en nyttig vecka som jag börjar med imorgon och ska fortsätta med, jag hoppas verkligen att jag klarar det! Men sedan ringde min mamma och sa att vi skulle äta pizza idag , men jag tackade först nej, och efter vi lagt på ringde jag upp igen och ändrade mig . Men som sagt, mitt program börjar ju faktist i morgon. Efter jag har ätit så ska jag hem till Malin, det ska bli mysigt, vi ska bara snacka oså :)
Juste ! , igår gjorde jag om mitt rum :D Såååååå fint :D mycket nöjd !

Men nu ska jag hem och kääkkkaaa. Skriver imon igen.

PUSS&KRAM SES PÅ STAN // J.B




image19

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback