Matte

HAHAH , yeeeeees första matteprovet avklarat! Känns nog gött, gick inte så bra tror jag inte . SKit svårt (a)
Just nu sitter jag och snackar med Natta i telefonen, försöker ragga med mig henne till solariumet, men nejdå den pluggisen ska sitta hemma och plugga! Haha, Natta! Men jag känner verkligen att jag måste sola idag , ska ju på något grillparty imon ;) Hihi, får se hur de blir, kanske blir skojigt ..
Något som är sjuuukt tråkigt är uppehållet nu med handbollen, det känns jäkligt jobbigt att ha uppehåll i 4 veckor. Men jag får väl ta mig i kragen och gå ut och springa eller nått, iofs har jag ju handboll och gym i skolan så jag håller mig i form iallafall inför starten :)


image23

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback