Måndag

Idag var jag i skolan, vi hade träning men ingen handoll, vi fick istället ha SKOJ :D Först började vi spela fotboll och mitt lag vann då med 9-1 eller nått, jag var ZLATAN hahahha! , det var kul. Sen spelade vi basket där vårat lag var bäst igen, och där var jag JORDAN jag dribblade as bra med missade korgen hela tiden, ( SUCK ) sen fick vi spela innebany mot hockeykillarna, grymma som vi handbollstjejer är spelade vi lika mot dessa stackars pojkarna, 4-4 blev det och dom blev ju ganska griniga kan man säga (a), och nästa vecka ska vi spela handboll mot hpcket grabbarna, de ska bli skoj! :D Efter skolan åkte jag och Natta till frölunda för jag skulle ta ett LEGKORT, de blev ju inte så bra men de gör ingenting. Sen gick jag och Natta in och raggade på REBELLSNYGGINGEN som jag hittade igår när jag köpte mina nya skor. Han var där idag och såååååå snygg han är ! JAG DÖÖR! jag vill ha han, och det vill natta också. :)  Hon fick låtsas att hon skulle köpa ett par skor och hon frågade efter storleken för att jag skulle komma närmare kassan där han stod, och vi lyckades! GÖTT!. Efter vi var där gick vi och fikade på David Bagare, mumma vad gott det var . Efter det åkte vi och solade, jag blev inte särskillt brun men de blev natta. Nu ska jag börja packa :)
Skriver senare, PUSSPUSS // JONNA


image25  image26

image27  image28

Kommentarer
Postat av: Timmie

Ni var ju typ 100 mer än oss på innebandyn!!!! I början var ni 7 emot 5 då ledde vi ganska stort och övertygadne emd 3-0 sen bytte ni in spelare utan att ta ut tillslut var ni 10-5 spelare och när vi trillade boll i ett ganska behagligt tempo kontrade ni ju in 4 snabba och det blev 4-4.

2008-05-05 @ 16:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback