Måndag

TJAAA !!!

Idag har varit en ganska go dag. Började dagen med att vi skulle vare i ruddalen halv 9 men jag råkade vara där 9, vi skulle ha någon samarbetsgrej med våran klass och 1a7 :) det var ganska kul lite då och då :) men vi slutade ju tidigt så det var gott, var hemma typ halv 12 :D ÄLSKA ASPERO LIKSOM! Sedan när jag kom hem gjorde jag en typ frukttallrik som jag skulle äta, det var gottgottigottgott. Sedan kollade jag på favorit serien, desperate housewifes medan jag väntade på att Nicole skulle komma. Det var bestämt att jag skulle sola idag, men jag hoppade över det och tar det imon.
När nicole kom hade min syster gjort mat till oss, vilken syster liksom. :) Efter vi ätit var det dags att ge sig av till träningen, och jag & Julia cyklar alltid till träningen, men nicole hade ingen cykel med sig eftersom hon kom efter skolan till mig, så hon joggade bredvid mig och julia till träningen, DUKTIG FLICKA !, när vi kom fram till träningen fick vi veta av småflickornas tränare att vi inte hade någon träning.... Och vi blev ganska sura så vi bestämde oss för att gå ut och springa, så vi tog en tur på 4 km och när vi var framme igen tog vi det lungt och kollade på herrarna när dom tränade, vi var duktiga när vi sprang!. Sen kom Nicoles pappa och hämtade henne så jag och julia cyklade hem för dom as långa backarna ! , jäkligt jobbigt !, Men vi har vart riktigt duktiga idag tycker jag iallafall.
Och just nu sitter jag och väntar på att prison break ska börja, sjuuukt spännande idag :D,
Juste ja , vi mötte vanessa idag när vi cyklade hem, gullungen har blivit tillsammans med min sysslings kompis :D naaw, så gulligt. Detvar ganska längesen jag träffade Vanessa, men det var alltid lika kul att se henne :) Så snackade vi lite och så, mycket trevligt !
Jag måste bara få säga att vädret har varit hur gött som helst idag ! , sommaren kommer nuuuuuuu ! :D:D:D

Nu ska jag in i duschen.. Kanske skriver senare.

Julia&Jonna: Tomater är som människor, om man suger ut saften blir dom rynkiga precis som gamlingar :D KUUUL !! HAHAHHA !!!

BYEBYE PUSSPUSS// J.B





image20


SYSTER ÄR BÄST I ALLA LÄGEN !! HAHA ; SPAIN 07 , NÅGON SOM KOMMER IHÅG ? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback