DAGEN TYP!

Baby when the light...

Jag längtar till spanien nu med er tjejer, de kommer bli ett minne för livet och jag ser verkligen fram imot att vara med er i en månad, så kul vi kommer ha (v

Oh den 1 maj ska jag jobba på basketfestivalen :D SÅÅÅÅÅÅ SKOJ ! , jag och malin ska jobba tillsammans med mikael, och det kommer bli jätte kul, sen är det bara en månad kvar till den 1 juni och då fyller jag år, så det så ! .

Jag hoppas verkligen du blir bra snart moffi, det var inte kul att se dig bara ligga där på en säng sovande. Jag kommer inte ihåg när jag var såhär ledsen som jag var idag när jag såg dig , Hoppas verkligen du blir bra !
ÄLSKAR DIG MOFFI !!

Puss&Kram vi ses på stan ;) // J,B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback