you are my superstar

ohyes! Dagens match var såklart en vinst med resultatet 31-21!
gick riktigt bra för hela laget i sig, och vi sammarbetade jättebra! Många snygga mål blev de från våran sida, och de fick en att lysa som en stjärna.
efter matchen var de bara att packa sina väskor och åka och kolla på andra laget som spelade mot kropps, den matchen var bra med slutade tyvärr lika :( Sen var det ännu en match, men där var jag tyvärr inte så insatt :P haha.

Nu har jag precis ätit lite, och ska lägga mig och kolla på film!
Imorgon väntar gymmet 10.40 och sen en lektion och sen träning..
fullbokad dag imorgon.

Imorgon kommer även MIN ÄLSKLING johanna tillbaka till hallen, har saknat henne jätte jätte jätte mycket, äntligen får jag träffa henne. Måste prata med henne om snygga killar, wowowowww.

puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback