idag nalkas bröllop!

Ja idag har dem gift sig, Kronprinsessan Viktoria och Prins Daniel som han numera heter. Har faktiskt dumpat fotbolls VM idag och följt bröllopet! Kan inte säga annat än att det var ett vackert bröllop och att det flera gånger rann tårar nerför mina kinder. Viktoria bar en vacker klänning med ett släp på 5m. Att få bära en så fin klänning är något alla drömmer om. Jag drömde mig bort flera gånger under bröllopet och tänkta bara; såhär vill jag också ha det! Prinsessan Madelene var vacker som tusan. Hon bar upp sin vackra blåa klänning med stil när hon kom gåendes med Drottningen som var klädd i en vacker rosa klänning. Har hört att tårtan som skall ätas ikväll är på drygt 3m hög? Det är ju sjukt högt asså, och jag ser fram emot att få se den!

efter bröllopet slår jag och min syster på (töntiga som vi är) harry potter! haha, den sista filmen såklart! Ska bli riktigt spännande typ!

här får ni en härlig sommarbild på mig, julia och lina när vi var i båstad!
love.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bröllopet var verkligen fint tycker jag.

2010-06-21 @ 12:59:09
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback