it's gonna be okey

Hej alla underbara!

kan ni gissa vad? Sommaren har anlänt till Göteborg, REGN REGN OCH REGN! Ja nu tusan är det sommar på hög nivå asså! Trots detta väder så är det ju faktiskt ganska varmt i luften, och det är ju inte det där kalla tråkiga regnet som är över oss just nu.

studenten närmar sig med stora kliv och det är endast två dagar kvar tills det smäller. Jag är ruskigt taggad men samtidigt så stressad. Allt ska liksom vara perfekt, inget får gå fel. Varken på champange frukosten som till kvällen! INGET! Jag känner dock på mig att det blir regn på studentdagen, vilket skulle vara så sjukt typiskt!

Men vad händer efter studenten?
ja, på söndag åker jag och Lina till Båstad/torekov för att spendera några dagar där. Sen är det hem, sommaren och massa handboll. Turkiet den 18 augsti oså. Men till hösten då? Ja, eftersom jag varken vet eller har någon aning om vad jag vill bli så tycker jag det är bäst att jobba innan jag väljer att börja plugga. Vet ju som sagt inte vad jag vill bli.. Kommer söka jobb i Norge till hösten och lite överallt här i sverige. Planen är att jobba ett par månader, ett år. Sedan resa i 4-6 månader och sen förhoppningsvis kommit på vad jag vill med mitt liv. Jag kommer bo hemma tills jag är utbildad eller jobbar med det jag vill. Skulle jag förmådan få jobb i Norge kommer jag skaffa en tillfällig lägenhet där som jag förhoppningsvis kommer att dela med Lina. Kommer komma hem på helger och lediga dagar. Får jag jobb i sverige gäller samma som jag sa innan, bo hemma ♥

ja, där har ni lite ointressant fakta om vad jag vill. Skrev det mest som en påminnelse för mig själv. Men alltid lika kul att skriva av sig lite. Eftersom jag lätt glömmer saker så kändes det bra att skriva upp detta.

MEN Puuuuuuuss!! ;D

mitt lilla smycketräd, dock är bilden tagen i höstas? och det hänger typ liiiiiiite mer på det nuuu ;)


Kommentarer
Postat av: marie

vill också ha ett smycketräd, tappar bort så många smycken

2010-06-20 @ 18:02:51
URL: http://marrwie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback