with or without you

Hej hej hallå!
Kom precis hem från en dag på stan med mitt hjärta! Vi har gjort nästan allt möjligt, vi var inne hos min frisör och diskuterade min uppsättning inför balen, jag köpte ett silverschampoo och ska satsa på de sommarblonda sen gick vi till condeco och tog oss en lång fika och pratade massa hemlisar. Efter det var de presentjackt till Fanny, kom hem med två påsar och där fick vi köpt hennes presenter. Gick in på MQ och kollade efter en student klänning och träffade på stjärnmålvakten Sanna olsson, så snackade med henne lite :) vidare hem mot bussen och träffade på Markus, satt och tjötade med honom och han har ju fått ett x antal sms och samtal av mig när jag har varit ute, lite kul att snacka om, maja dog av skratt.

nu ska jag äta lite och sen åka och kolla på julia när hon spelar match mot hisingen!
Puss och kram, imorgon åker hon till tjeckien. buuuuuhhuuuu :'(

sötaste




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback