wherever I go, I know that I have you with me

godmorgon!
träningen igår var skoj, blev dock ingen träning på kanten! Blev istället att vi fick träna på teknik och olika slags skott! Det är en träning som jag har saknat, och det var sjukt kul! Även om man missade ibland så var det hur kul som helst!

Nu sitter jag här, lyssnar på lite go musik som påminner om sommaren. Sitter även och pluggar lite, kan ju behövas. Ska snart ge mig ut, hade tänkt att besöka min mormor en stund, sen skolan och sen fika med natta på stan. Idag går även skinnjackan på, UNDERBART!

Har kollat lite på Glamourama nu på morgonen, och hur sugen blir man inte på att leva de livet? Åh, har så mycket i mina tankar och hur jag vill göra osv. Och de blir bara bättre och bättre ju mer jag kollar på de programet! Vilka tjejer liksom! Inte alls gamla och har redan startat eget och är ägare till olika nattklubbar, håller i olika modetidningar osv. ååh.. Jaja, drömma går ju..

nu ska jag fortsätta plugga, ciao!
puss och kram .

dagens outfit and facelook.



Skjorta- MQ
Leggings-MQ
Skinnjacka- H&M
Skor- CAT
Halsduk- ingen aning
Solbrillor- Glitter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback