ted gärdestad

låtar som verkligen kan få en att tänka om är ju Ted Gärdestads låtar! Jag är glad att jag har både en mamma och en syster som älskar honom, och de gör att de är ofta man får höra hans låtar och hans röst. För kärlekens skull

Nu börjar påsken komma och de märks, nu är det dags att äta massa godis ur sina påskägg! Jag antar att det ligger ett hemma hos farmor och väntar på mig och julia. Sedan blir de middag hos dem, julia åker ju nämligen till Prag idag och därför blir de en middag borta hos farmor och farfar. Alltid lika mysigt faktiskt.
Idag hade jag gjort mig i ordning för ett löppass och var verkligen supertaggad, men vad sker när jag väl ska ut? De börjar ösa ner regn från himlen! Så idag blev de ingen löpning, tog mig istället en dusch och använde mitt nya silverschampoo, så nu hoppas jag på att få se resultat. Löpningen blir framflyttad till på fredag istället!

Puss och kram, skriver sedan!!

Jag och nattis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback